söndag 22 november 2009

Ny dator

Hej allihopa!
Nu sitter jag och skriver på min nya dator. Då jag blir äldre och synen sämre *suck* så behövde jag en större skärm. Har suttit i ett par år med min rosa 12" skärm och idag gjorde vi slag i saken och köpte en 15,6" laptop istället. Det blev en Sony Vaio. Det tar lite tid att vänja sig vid tangenterna. Den andra var mindre med mindre tangentbord. Igår var jag även på Mima`s scrapträff. En hit! Det var jättekul men OJ vad ont jag hade i fötterna på kvällen. Gick i skinnstövlar hela dagen från kl 07 till 24 och ingen fotmassage fick jag när jag kom hem heller *suck*. Det kändes lite även i morse men nu är mina fötter fit for fight igen. :)

Tänk att det är första advent nästa söndag. Herregud, vart tog året vägen. Nåväl, då blir det ljusare i alla hus med alla adventsstakar och ljusslingor utomhus. Härligt!

Godnatt alla tappra människor.
Detta är Jeanette som signar ut, slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare