måndag 11 januari 2010

Gott Nytt År!


som jag var aktiv på min blogg.

Ovan här ser ni ett litet hemarkiv som jag har scrappat. Det var jättekul att göra. Jag hittade en länk på nätet, dels till en video där man ser en kvinna göra ett sådant, och en designguide som man kunde ladda ner och skriva ut. Länk till design guide hittar ni här. Videolänken hittar ni här i allafall. Nisse och Zigge är numera bästa vänner. Det har givetvis hänt en hel del här sedan sist jag skrev.

För ca 1 vecka sedan fick jag uppleva något som de flesta föräldrar får uppleva. En kompis till min dotter kom hem gråtande till oss och blödde ur munnen. Det visade sig att hon fastnat med tungan på en stolpe. *ler* Det är ju något som nästan alla skall prova. Sonen fastnade med tungspetsen så det var inte lika farligt som för henne. Annars har det varit både jul och nyår. Allt flöt på bra. Nyårsafton tillbringades här tillsammans med 6 kompisar och deras barn. Så vi var 16 personer här den kvällen. Nu är det tillbaka till det vanliga livet utan ledighet på ett bra tag. Ganska skönt att komma tillbaka till rutiner igen.

Tack för mig leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare