torsdag 11 februari 2010

Filips tand

Hade jag jättegärna fotat och lagt upp...... men nu ska ni höra: Jag stod och skulle ta bort den jättelösa tanden. I ena handen hade jag hushållspapper för att, när vi tagit ut tanden kunna stoppa blödningen. I den andra handen fick jag till slut ut tanden. Jag håller den i handen och visar den för Filip, stoppar in pappret i hans mun och håller en liten stund. När jag sedan skall visa tanden igen så är den borta. Jag undrar vart tanden tog vägen och Filip grät: " Jag svalde den mamma!" Jag kände något vasst i halsen (han visar med handen från halsen och nedåt) Ooops..... *s* Han blev helt förtvivlad för nu kunde inte tandfen komma med några pengar för tanden...... uuuähhh...... Som plåster på såren fick han 30 kr istället för 20 då han råkat svälja tanden..... Slutet gott, allting gott...... *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare