måndag 12 april 2010

vänskapskort

Nedan har jag gjort ett vänskapskort där jag har använt reprints härliga stämpel. thickersbokstäver i grå "manchester", jättefina. Tårtpapper har blivit min nya favorit att använda som "matta". Har distressat tagen med black soot, några swirlar har jag också lyckats klämma dit. Likaså Inkidos spets och lite bling. Scrappers floss har jag gjort korsen med där jag först har satt öljetter. Pärlfloss och organzaband fick pryda tagen. Må gott i solen. Längre ner ser ni en närbild av "stygnen".



Scrappa lugnt........
Kram kram
Nettan

1 kommentar:

  1. Helt underbart kort!! I like :)
    Hoppas allt är bra med dig - här i södern så njuter vi av att våren kommit. Har du vägarna förbi vår lilla by nån gång är du alltid välkommen på fika i solskenet!
    Kramis

    SvaraRadera

Besökare