onsdag 12 maj 2010

En till flätad korg....

Hello everybody!!

Här har jag gjort ännu en flätad korg i papper. Beskrivningen hittade jag på miascorner
då jag glömt hur man gjorde efter träffen på Inkido för ett par månader sedan. Det var dock varmare då än vad det är nu i mitten av maj, detta är ett skämt gott folk (vädret alltså).
Bilden är faktiskt tagen med min Iphone (tar bättre bilder än min digitalkamera), har nog inte lärt mig min digitalkamera än...... :) Jag tog 2 bilder på den som ni ser nedan.

Idag fyller min son 9 år. Det är inte sant hur fort åren går. Tycker inte det var länge sedan vi satt och vakade på neonatalavdelningen i ett par månader innan vi fick komma hem och redan går han i 2:an och börjar 3:an till hösten. Snart flyttar han hemifrån och kommer hem en dag och berättar att man skall bli farmor. Nej, nu springer jag händelserna i förväg...... :) Ha en fortsatt trevlig onsdag kväll och ni som är lediga imorgon, njut och ta chansen om det regnar att scrappa dagen lång.



Tusen kramar på er!

1 kommentar:

  1. Vad fin den var. Jag tycker om de flätade korgarna.

    SvaraRadera

Besökare