tisdag 21 september 2010

Herregud.........

Nedan ser ni ett av ett antal kort jag gjort den senaste veckan......... läs mer om allt under kortet.
Detta är gjort av papper ur Tim Holtz pappersblock som gick åt som smör i solsken hos Mima´s.

På detta har jag fäst lite blommor från you do och några rosor. swirlorganza band pryder sidan. Stämpeln är Inkido och kantstansen är Martha Stewart. Stansen till "kvistarna bland blommorna" är också MS. Små och mellan brads sitter i mitten av blommorna.



vad längesedan det var jag skrev. Har verkligen hela augusti och snart hela september gått utan ett enda inlägg. Helt otroligt. Nåväl, de kommande dagarna kommer ni att få se kort som jag har gjort den senaste veckan. Var tvungen att göra upp ett lager. Nåväl, vad har annars hänt sedan sist. Jo, semestern är slut men nu helt plötsligt är det bara ca 45 veckor kvar till nästa semester. Min dotter fyller 8 om knappt en månad. Jag har fått en operationstid till den sista september, torsdag nästa vecka för att operera karpaltunneln. Det är väl det största som hänt.


Vi skall stenlägga framsidan och bygga mur på baksidan. Vi och vi.... vi har hyrt in folk som jobbar med detta annars hade det nog slutat med diskbråck på mannen och skilsmässa innan det hade varit färdigt. Nej, överlämna sådant åt folk som kan istället är mitt motto.


På jobbet lunkar det på som vanligt. Nej, allt är precis som det var sist jag gjorde ett inlägg, förutom att solbrännan är nästan helt borta och jag har tappat nästan 3 kilo. Har börjat med LCHF igen och det känns jättebra. Har inte ätit en kaka eller godisbit (86% mörk choklad räknas inte) på 3,5 vecka..... jag är faktiskt jättestolt över mig själv. En klapp på axeln för mig..... :)
Ha det bäst alla och jag kommer verkligen försöka uppdatera bättre.
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Vad skönt med operationen *kram* och vad du har varit duktig med LCHF. 3 kg bra jobbat.
    Skulle också behöva sätta igång.
    Kul att se dig blogga igen!

    KRAM
    Jenny/e.jm

    SvaraRadera

Besökare