tisdag 8 februari 2011

Förvaring till mina dies

Tjolahopp!

Här har jag gjort förvaring till mina dies. Tycker själv att denna är snyggare än de tråkiga plastaskarna som de kommer i när man köper dem. Till denna har jag använt Maja D:s nya Fika papper. De är störtsköna. Label One från Nestabilities har jag använt till överskriften... med de stora skööööna foambokstäverna. Dessa var vita och sedan har jag distressat dem och lackat med 3-d lack, annars fäster inte distressen. Martha St:s fjärilar har jag stansat ut i wellpapp, funker kalajs..... De lila pärlorna är perfekta till detta lilla projekt. Spetsar och band fick pryda ringarna.
Här är en liten närbild på fjäril och överskrift. Små stickersbokstäver lackade med 3-d lack syns ovanför foambokstäverna. MS kviststans har jag använt och satt under blommorna. Har använt distress lila och walnut stain till kanterna.
Här är en bild på insidan. Som ni ser har jag gjort en ficka med kardborreknäppning.



Ha det bäst alla och blås inte bort i stormen.
Kraaaamiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare