fredag 25 september 2009

Julkort i september


Här har jag använt mig av ett vitt cardstock till basen. Inkidos julpapper, I love them används sedan till botten av dekorationer na. Jag har "edgat" kanterna med edgescraper för att få den lite slitna looken, rivit lite i pappret och trashat det lite. Till chalk har jag använt "distressdynorna walnut stain och vintage photo. Den stora bruna rosen är från Inkido, likaså den härliga stämpeln "God Jul". De vita blommorna har jag chalkat lite. Vit tyll knutet med rosett. Allt detta hittar du hos Mima´s.




Till detta har jag använt röd cardstock som bas och sedan samma härliga papper under dekorationerna från Inkido. De röda pärlorna uppe till vänster kommer också från Inkido.
De vita blommorna har jag stämplat med samma stämpel som sitter överst på kortet. Dessa julstämplar från Inkido är bara helt underbara. Allt är chalkat med distressdynor, även de röda rosorna. Precis som på det övre kortet har jag rivit sönder pappret för den slitna looken. Vid rosetten har jag fäst ett litet paket gjort av cardstock och sidenband med en liten träklädnypa.
Allt finns att köpa hos Mima´s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare