onsdag 30 september 2009

Onsdag kväll

Nyss hemkommen från Mima´s på scrapkväll. Det blev gjort inbjudningskort till Moas födelsedagskalas som kommer att hållas på tropikcenter. När jag väl kom igång så gick det undan. Sedan i måndags så har det inte hänt så mycket. Utvecklingssamtal för Moa som jag idag kom ihåg att gå till. Förra onsdagen så ploppade det bort ifrån min hjärna, men idag så jäklar anamma hade jag lagt in det i kalendern i mobilen så att den påminde mig i allafall.

Det gick bara bra i skolan i allafall. Men jag hade nog inte trott något annat heller. Lärde mig ett nytt ord. Enkel konsonantsammansättning..... det ni, det var så lätt så att det tog lång tid att komma på vad det betydde. Jobbet lunkar på, inte så jätteupphetsande, men det är väl knappast några jobb. Möjligen om man äger en erotikaffär eller är erotikpartydemonstratis. Eller, nej, man tröttnar nog på det efter ett tag med.....

Tänk vad tragiskt att komma hem till mannen och nej, jag är inte så sugen på någon rajtantajtan, jag har varit på jobbet och fått nog.... Hmmmm.....

Nu är det snart kvällen och jag skall nog slänga mig i soffan med en filt och stänga i allafall ena ögat.

Detta är Jeanette som signar ut, slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare