torsdag 1 juli 2010

Lycka till...

Detta kort har jag gjort till en jobbarkompis som slutar och vi skall tacka av henne.
Nu har sommaren kommit i allafall..... det fick min bleka lekamen känna av förra helgen. I söndags låg jag i solen på magen mestadels i 4 timmar..... vi kan ju säga att jag och min man kunde säga: kom nu ketchup så går vi.... skillnaden är att han är nu brun och jag är grisrosa på baksidan.... och det klllliiiiiiiiiiar så att jag blir tokig... men men, det har väl lagt sig tills på lördag för då skall jag på det igen, då kvicksilvret skall kliva upp till ca 30 grader..... då blir det nog även ett dopp för att svalka sig... Om 2 veckor bär det av i bilen till sydligare breddgrader, målet är Frankrike, Provence men vem vet, bilen kanske inte går längre än till Danmark.... tjoho......

Nåväl, ni får ha det så gott så hörs vi en annan dag.....




Sommarkraaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare