torsdag 7 april 2011

Hej på er! Här kommer ett bokkort som jag knåpade ihop för ett tag sedan..... Jag är ju inte för snabb att få ut mina alster på bloggen. Tyvärr. Här har jag använt mig av rosa cardstock, TH grungepaper, halvpärlor, nyckelcharm, stansen som fjärilarna är gjorda av kommer från Martha Stewart. Pappret är spillbitar som jag inte vet tillverkaren av. Bokryggen är målad med vit akvarellfärg. Stämpeln kommer från Magnolia. En spellbinderdie är stansad som stämpeln sitter på. Blommorna är blandade men mest rosa rosor. Bladstansen kommer från Nellie Snellen och det glittriga är stickles. Nedan ser ni insidan. Där sitter halvpärlor och stansade blommor med Ek success retroflower medium.

Ha en underbar helg och hoppas värmen kommer snart.........


Kraaaaammmizzzz på er alla!



1 kommentar:

  1. Oj en sån ljuvlig bok(kort)! Fantastiskt!!
    Tack snälla för din kommentar =) Angående distresskurser i just magnoliamotiv har jag inte den blekaste om, men på min "vanliga" blogg har jag en tutorial hur jag färglägger om det kan vara av intresse? den ligger under etikettsfliken =)

    Ha en fin kväll!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera

Besökare