tisdag 19 april 2011

Pirattjejen

Hallå där!

Glömde att plocka ur kortet ur cellofanpåsen när jag fotade. Ha ha.... Jag skall gå en fotokurs nu i vår och lära mig att använda min nya fina systemkamera som jag fick i julklapp. Nåvär, här har vi i allafall PiratTilda. Ett grattiskort som jag knåpade ihop häromsistens. Jag gillade faktiskt själv detta kort. Man är ju alltid självkritisk men detta är jag nöjd med. Svart vitt och rosa harmoniserar väldigt fint ihop. Här har ni detta. Det kommer snart mera.

Hello!

I forgot to get the card out of the plastic bag when I took the picture. I will try to attend a photoclass this spring to get to know my new camera I got for christmas. Well, here is Tilda as a pirate. A little birthdaycard I made a while ago. I actually liked this card my self. Black, white and pink mix well together. Here it is. I coloured her with distress inks.







Glöm inte bort att kramas........


Don´t forget to hug........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare