onsdag 3 mars 2010

Altrad burk

Här har jag altrat ännu en burk. Jag har chalkat kanterna och målat motivet med mina nya älsklingar, Tombowpennor........Till detta har jag använt, förutom pappasken:
  • Svart dabber
  • Gammelrosa prickig cardstock
  • Inkido spets
  • Mima´s stämplar
  • Organzaband svart
  • Sidenband rosa
  • Svarta och rosa blingstenar
  • Martha Stewarts stans Doily Lace
  • TH:s Distress ink svart till chalk
  • TH:s Fragment
  • Svart tyll
  • Rosa blommor
  • Knappar
  • Stämpel från Magnolia
  • Stans EK Success stans
  • Stickles crystal
  • Svart hattnål

Allt detta finns på Mimas


En närbild av stämpeln med fragment
En bild ovanifrån på blommor, blad och knappar



En annan vinkel
Ha det bäst alla mina läsare.
Kram kram
Jeanette signar ut, slut.







2 kommentarer:

  1. Hej!!!

    Den är såååå grymt fin.
    Kram på dig.
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Tack själv för senast!! Jag hade sååå kul på träffen och fick inspiration i hundranittio :)
    Har jobbat som en galning hela veckan och avslutade igår med pyjamasparty för 14 partysugna 8-åringar... Gissa om det ska blir skönt att äntligen få pyssla lite när barnen sover ikväll.
    Hoppas vi ses snart - jag stormgillar din altrade burk här!!!
    Kram
    L8

    SvaraRadera

Besökare