lördag 6 mars 2010

Grattis kort


Här blev det ett grattiskort till dotterns kompis som hade kalas på go karthallen idag. Det visade sig att Moa kommer antingen att sluta som: 1. Biltjuv 2. Ta över tronen efter Schumacher i Formel1 sporten. Hoppas på det senare, då det ger lite mer pengar. Hon hade tryckt plattan i botten redan från start och tagit kurvorna suveränt. Kompisens mamma hade blundat och undrat vad hon skulle säga till mig om hon kraschade.
På kortet har jag använt Inkidos nya prickiga papper. En stämpel från hÄnglar är målad med mina nya älsklingar Tombows...... och lite krackeleringslack på hjärtat, skorna och rosetterna. Bokstäverna är gjorda med mini blossom vit foam och cuttlebugen..... Blommorna kommer från Kort og Godt och finns hos Mima´s . Den underbara grattisstämpeln kommer från Inkido. Den är invirad i vinröd metalltråd. Även pärlorna kommer från Inkido. Det mesta här finns som sagt på Mima´s .
Nu skall vi snart åka till min pappa för att äta lasagne, nu tror jag att Katten Gustaf blir avundsjuk. Ha en underbar kväll och scrappa lugnt.
Kram på er alla
Jeanette signar ut, slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare