söndag 14 mars 2010

korg och Inkido

Hej
Igår var jag och min vän och DT-kollega Ulle uppe hos Inkido på ÅF-träff..... jätteroligt, tack snälla Maria för att jag fick åka och tack Inkido för all inspiration och den underbara smörgåstårtan. Mums...... Vi fick göra ett par olika projekt. Denna korg som jag visar här nedan är ju helt underbar och den var kul att göra.... man kan göra den i påskfärger och lägga små chokladpåskägg i den till exempel. Blommorna gjorde jag en liten stängel av och fäste på handtaget.

Här ser ni en rosett som jag satt i botten på handtaget. Har ni sett den söta spetsen som jag kallar strumpebandspets, ser precis ut som ett strumpeband.



Den söta fjärilen från Inkido är embossad i vinrött och så satte jag några pärlor under den. Ut nu i vårsolen alla, eller sitt inne och pyssla, vilket jag kommer att göra..... fick så mycket inspiration igår att det kliar i scrapfingrarna.
Jeanette signar ut,slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare