lördag 21 maj 2011

första tävlingsalster

Hello där denna ljuva vårdag!

Här nedan ser ni mitt första tävlingsbidrag någonsin..... jag deltar i Svensk Scrapbookings majutmaning blommor . Lite kul..... Jag är själv nöjd med detta kort. Till detta har jag använt Magnolias stämpel Hawaiblomma i håret. Nyckeln har jag målat med akrylfärg och stämpeln uppe till vänster är bara såååå användbar, har använt den till många kort. Pappret är ett gammalt Maja Design papper. Rosspetsen längst upp är så dekorativ och fin. De små blommorna är utstansade med Ek success retroflower den minsta storleken. De runda handrullade blommorna är gjorda med en die från Die cuts som gör pappret till en spiral och sedan rullar man ihop den till en rulle.



Jorden gick inte under idag i allafall... nåväl dagen är inte slut än.... grillning återstår denna ljuvliga kväll. Imorgon skall det regna och då skall jag städa i mitt pysselrum och ändra om lite tror jag..... Ha det bäst alla!

XOXO




1 kommentar:

  1. har precis varit inne....fiiint kort...har ökat antal visningar med ett, försökte fler ggr men ack det gick inte.....ha det gott....

    SvaraRadera

Besökare