lördag 14 maj 2011

magnoliapåse

Hej hallå,

Här har jag gjort en presentpåse till en jobbarkompis som slutade i går fredag. På denna har jag använt en minimagnolia "paket bakom ryggen" och målat med distresser. Inkidos fjärilar har jag stämplat på. Akrylfärg har jag grundat påsen med. Kanterna har jag distressat med Walnut Stain. Lite spets och tyll har jag fäst i handtaget. Inhandlade en die från Die-Namic där man gör de söta runda "blommorna" och i mitten har jag fäst en halvpärla. Har även lagt lite akrylfärg på dem. Thickers använde jag till namnet i botten av påsen. Detta var allt för idag.

Here I have made a giftbag for a friend at work who left us yesterday. On this bag I have used a MiniMagnolia "gift behind her back" och painted it with distress inks. The butterfly stamps are from Inkido. I´ve used acrylic white paint and "whitened" the bag. I´ve distressed the bag with Walnut Stain. A die from Die-Namics is what I used for the round "flowers". I used Thickers for the name in the bottom. This was all for today.



XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare