söndag 15 maj 2011

student

Hej,

Här kommer mitt första studentkort för i år. Kommer nu att testa några olika ramar att använda här på bloggen. Nedan ser ni den första. Har inte riktigt bestämt mig för vilken det blir. Här har jag använt en stämpel från Reprint. En massa händer som kastar sina studentmössor i luften. Härlig känsla. Spellbinders Nestabilities har jag använt som kanter. En die från Die-Namics har jag använt till snurrblomman som jag snurrat för hand. Blad dien kommer från Magnolia. Nycklarna har jag målat med vit akrylfärg. Turkost band med rosett pryder underdelen. Några knappar som var turkosa med vita prickar var helt ok. Detta kort känns ganska unisex:t...... dvs passar till både killar och tjejer....




Tack för denna gången, återkommer snart igen för test med annan ram.

XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare