måndag 5 oktober 2009

Måndag och helgens julalster


Dessa 2 alster blev resultatet av 3 timmars scrappande med Jessica på söndags eftermiddagen/kvällen. Tidigare på dagen åkte jag och min make till Gekås. Jag förstår inte att alla säger att det är så billigt där..... Det kostar ju jättemycket att åka dit. Fast jag fick förståss mycket för pengarna. Så jag skall inte klaga. En hel del födelsedagspresenter till Moa inhandlades, likaledes vinteroverall till henne och skiddress till Filip. Nåväl, åter till korten. Tänkte nu påbörja uppbunkringen av julkort till julen. Ovanstående gjordes med DT-Ann-Louise underbara stämplar. Att jag dessutom har använt mig av distressfärger är ett wow.... :)

Jag kände mig inte riktigt kompis med dem, men det blev faktiskt fint om man får säga det själv.



Ovanstående julkort gjorde jag med inkidos gran som jag stämplade 2 ggr på varandra med embossingdynan från distresserien. Den var jättebra. Julgrönglittrigt embossingpulver och lite halvpärlor. Inkidos julpapper blev bra och likaså Inkidos julkramarstämpel.
Idag är det måndag och jag har bättre sent än aldrig insett att I don´t like mondays. Måndagar på jobbet är p...s. Inget roligt alls. Vi får hoppas att morgondagen blir bättre. Ikväll kl 21 är det återigen dax att kolla in Hollywoodfruar. Men just nu skall jag återgå till köksbordet och målning av ännu en tomtestämpel av Ann-Louise.
Det här är Jeanette Nettan som signar ut, slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare