söndag 11 oktober 2009

Söndagsscrap och väska

Ovan här ser ni väskan som inhandlades på kursen igår. Jättesnygg tycker jag. Påminner lite om en picknickkorg. Jag använder den till Promarkerpennorna, stämpelblock, stämpeldynor och distressdynor och lite till.
Här ovan ser ni ett julkort som jag gjorde idag. Älskar denna lite slitna look.


Ovan ett födelsedagskort till lillebrorsan Fredde. Kryssen på sidan blev faktiskt lite pricken över i:et här tycker jag. Innan jag satte dit dem så saknades det något. Brorsan själv blev jätteglad och älskade speciellt almanacksstämpeln där jag 3d-lackat okt och 11.
Nu är det fredag kväll och tv:n hägrar, fast först måste jag nog ta tag i lite tvätt. *suck*
Detta är Jeanette som signar ut, slut.
Carpe diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare