torsdag 8 oktober 2009

Redan Torsdag, födelsedag och tappade tänder




Herregud vad tiden flyger iväg. Det är redan torsdag kväll och imorgon är det fredag igen. Vart tog veckan egentligen vägen? En filosofisk fråga från en inte så väldans filosofisk människa.


Nåväl. Idag fyllde min kompis Mia 42 år. Igår var jag ju givetvis tvungen att göra ett födelsedagskort till henne. Ovan så ser ni hur det blev. (lite suddigt jag vet) I just lööööv Inkidostämpeln med änglavingar. Mmmmm...... Överst så ser du presenten som hon fick. Hon lovade att använda den.... men vi får väl se.. :) Hennes Samuel är 2 år och 9 månader så snart är det full fart på munnen.......*fniss*
När jag satt på Mimas så ringde min telefon. Moa ringde och sa: "Visste du att jag tappade min tand idag?" Eh, nej hur skulle jag kunna veta det, jag var ju inte hemma. Men det sa jag givetvis inte utan: "Vad roligt gumman, drog pappa ut den? Jasså inte, det var du själv, gud vad du e duktig." De är ju bara för söta, så nu har hon inga framtänder, varken uppe eller nere. Hmmmm....
Stämpeln som sitter på boken tycker jag bara är för underbar. Den är från det stora landet i väst..... och inköpt på Mimas givetvis. Pappret är lite spillpapper jag hade liggande. Swirlen gillar jag och finns i butiken.
Kortet gjordes med Maja Designpapper. Chipboardbokstäverna har jag chalkat med distressdyna och sedan 3-D lackat. Vännerstämpeln är från Inkido. Rosorna tycker jag väldigt mycket om de med.
Nu är kl 21.34 och jag skall slänga mig i soffan för resten av kvällen. Imorgon är det dax för mitt första tipx o trix på Mimas blogg.
Detta är Jeanette som signar ut, slut.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare