lördag 10 oktober 2009

Lördag kväll

Så var det lördag kväll igen. Har varit på scrapkurs hela dagen. Det var roligt. Inhandlade en ny väska, bild kommer imorgon. Den skall användas till alla stämpelfärger och verktyg och pennor. I liiiike....... Väl hemkommen ikväll åkte hela familjen hem till kompisen Kicki och åt. Trevligt. Drack körsbärsvin som faktiskt var jättegott..... hon hade dessutom gjort en paj med äpplen, jorgubbar, havregryn, honung, hasselnötter, farinsocker och kanel. Tror inte jag glömde någon ingrediens. Med vanilvisp till. Moa somnade kl halv 10 i soffan..... ingen riktig partypingla direkt :)

Imorgon är det söndag och min lillebror fyller år, då bär det av till familjen.... Det ser jag fram emot. Nu är det snart så att jag hör sängen ropa mitt namn. Man vill ju vara pigg imorgon då det är söndag och en gigantisk tvätthög väntar på mig. Godnatt och sov gott alla nattmänniskor.

Detta är Jeanette som signar ut, slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare