måndag 19 oktober 2009

Måndag och inspirationskvällen avklarad




Hej på er få tappra snälla läsare som läser min lilla blogg. Ikväll var det så dags för mig att hålla min första "kurs". En inspirationskväll med 2 kort som mål. Det var 15 deltagare och då jag hatade att hålla föredrag i skolan så bävade jag lite för denna kväll. Allt började i helgen då jag satt i ett antal timmar och förberedde allt material. Sen skulle jag komma på 2 kort att göra som skulle vara snygga men relativt enkla att göra. Det funkade fint. Korten som sitter överst i blogginlägget var de jag använde som mallar.

Jag var där kl 18.30 och förberedde inför kvällen. Kl 19 var det så dags. Tiden flöt på och alla var jätteduktiga. Till slut kunde jag knappt urskilja min egen mall från deltagarnas. Plötsligt var kl halv 10 och det var slut för kvällen. Alla var nöjda och det var ju huvudsaken med kvällen. Oron var obefogad. :) Jag hade jättekul och hoppas att deltagarna åxå hade det, det verkade så i allafall.

Vad som var läskigt var att köra hem. Kolsvart ute på E6, regn och lastbilar, ingen bra kombo.

Nu är jag helt färdig. Jo jag måste ju berätta att vi äntligen har fått ciklidyngel. Vi har haft mamman och pappan i ca ett år utan att de har lyckats och äntligen. Vi får se hur många som överlever.

Frid till er alla.
Detta är Jeanette som signar ut, slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare